Udogodnienia
Zameldowanie o dowolnej godzinie pod adresem apartamentu.
W OneApartments dbamy o Państwa wygodę.
Nie trzeba jeździć i odbierać kluczy z oddalonych często o kilkanaście km lokalizacji jak u konkurencji. U nas meldują się Państwo w apartamencie. Ponadto, nie trzeba się martwić, co się stanie jeśli dojazd się opóźni. U nas zameldować można się od godziny 16:00 bez ograniczeń, również w środku nocy* – bez żadnych dodatkowych opłat.
Co więcej, jeśli apartament będzie gotowy przed 16:00 lub będzie wolny dzień wcześniej – udostępnimy Państwu apartament tak szybko, jak to będzie możliwe.
* – z wyjątkiem apartamentów Rich Sopot i Pod Orłem
Zestaw startowy dla naszych Gości.
W każdym apartamencie na przyjęcie Gości oczekuje zestaw startowy składający się m.in. z wód mineralnych Perlage, kawy, herbaty, naszych autorskich kosmetyków do kąpieli. Zawsze otrzymują Państwo również zestaw pościeli i ręczników, które są przygotowywane przez profesjonalną pralnię zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie ochrony zdrowia.
Całodobowa infolinia do zgłaszania usterek.
U nas nie trzeba martwić się, że nikt nie zareaguje gdy np. zawiesi się router i mają Państwo problem z internetem. Posiadamy dedykowany, całodobowy numer wyłącznie do zgłaszania awarii przez naszych aktualnych Gości – gwarantujemy przyjęcie zgłoszenia i dołożenia wszelkich starań, aby problem został jak najszybciej rozwiązany.
Życzenia specjalne / zakupy do apartamentu.
Jeśli mają Państwo życzenia specjalne lub potrzebują Państwo, aby na przyjazd oczekiwały w apartamencie produkty spożywcze lub pokrewne – prosimy o kontakt w celu uzgodnienia czy jesteśmy w stanie spełnić Państwa życzenie.
Organizacja transferu lotniskowego.
We współpracy z zaprzyjaźnioną korporacją taksówkarską organizujemy dla naszych Gości transfery lotniskowe w stałej, zryczałtowanej cenie. Korporacja gwarantuje wysoki standard pojazdów i kultury osobistej kierowców.
Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń i zapytaj +48793537303
Naszą misją jest ciągły rozwój i ulepszanie naszych usług.